העלאת הערך העצמי של התלמיד כמנוף להגברת המוטיבציה ללימודים

העלאת הערך העצמי של התלמיד כמנוף להגברת המוטיבציה ללימודים

ההרצאה של שעה וחצי המבוססת על התאוריה האדלריאנית,
שתעסוק בקשר בין העלאת הערך העצמי של התלמיד לרצון של התלמיד ללמוד ולשתף פעולה.
מחקרים מראים על קשר ישיר וברור בין הערכה עצמית למוטיבציה ללמוד.
כיצד מורה יכול בעזרת טכניקות פשוטות, להגביר את המוטיבציה של התלמיד ללמוד?

בהרצאה זו נעסוק בדימוי העצמי של התלמידים. כיצד הוא נבנה או נפגע? מה יכולה לעשות המורה על מנת לעזור לתלמידים להאמין בעצמם וביכולותיהם?

המורים כיום עומדים בחזית חברתית קשה, ומתמודדים מול בני נוער חצופים, חסרי גבולות וללא גיבוי ההורים.

מתן כלים מעשיים למורה לחיזוק הערכה העצמית של התלמיד, יעזור למורה לא להבהל מכישלונותיו של התלמיד ולמנף את הצלחותיו.

רבי נחמן מברסלב אמר: “לבקר אחרים, כל אחד יכול אבל לרומם אחרים, דורש מאמץ וכשרון מיוחדים”.

 

אהבת? מוזמנים לשתף

Facebook
Email
WhatsApp
Telegram

להזמנת הרצאה/ לפרטים נוספים צרו קשר